فيلم فجر، ضرورت ها، نيازها
تعامل با سينماي آسيا مي تواند به بازاريابي و توفيق اقتصادي سينماي ايران در سطح منطقه منجر مي شود.
به گزارش سايت سينمايي سوره، به نقل از روابط عمومي بيست و سومين جشنواره بين المللي فيلم فجر، «سيروس الوند» از كارگردانان به نام ايران فيلم فجر را آيينه تمام نماي سينماي ايران دانست و گفت: در سال هاي گذشته سينماي ايران به نحوي از جشنواره فيلم فجر الگو گرفته است. وي افزود: جشنواره فيلم فجر اين فرصت را به مسئولان مي دهد كه نيازها و ضرورت هاي سينماي ايران را شناسايي كنند. الوند با توجه سينمايي آسيا و منحصر به فرد بودن جشنواره بيست و سوم فيلم فجر با اين نوع سينما گفت: بازار محدود داخلي نمي تواند جوابگوي بازگشت سرمايه تهيه كنندگان باشد و سينماي ايران بايد به دور از حضور جشنواره اي به بازاريابي بيانديشد. وي افزود: نبايد فراموش كنيم توفيق اقتصادي آثار نيز به مطرح شدن سينما در جهان منجر مي شود. «الوند» در پايان با اشاره به معنا و باطن موضوع فيلم ها، آن را از ويژگي هاي سينماي پس از انقلاب اسلامي عنوان كرد و گفت: بايد ويژگي ها و ضرورت هاي سينماي معناگرا به خوبي مشخص شود. گفتني است، سيروس الوند در حال حاضر در تدارك ساخت فيلم «رستگاري در ساعت هشت و بيست دقيقه» است. انتهای پیام /