1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 518  تاريخ مخابره خبر:  ۲۲/۶/۱۳۸۴  نوع : خبر
 کد خبر : 138406220008  ساعت مخابره خبر: ۱۴:۵۸:۴۶
    ۱۳۸۴/۰۶/۲۲                              تاريخ نشر خبر :  
 

رسول صدر عاملي:

جنبه هاي عاطفي و انساني فيلم هاي كودك، مخاطب جهاني را تحت تأثير قرار مي دهد

«رسول صدرعاملي» جشنواره بين المللي فيلم هاي كودكان و نوجوانان را مهمترين رويداد فرهنگي، هنري، تفريحي و نشاط آور مربوط به مخاطبان اين گروه هاي سني دانست.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، اين كارگردان تصريح كرد: اهميت و توجه جشنواره به كودكان و نوجوانان، باعث حضور گرم آن ها در اين رويداد مي شود چون در سطح كشور هيچ رويدادي بيشتر از جشنواره كودك به مخاطبان كودك و نوجوان توجه نمي كند.
صدرعاملي جشنواره فيلم هاي كودكان و نوجوانان را رويدادي ممتاز و بااهميت در سطح جهان عنوان كرد و ادامه داد: همه دست اندركاران جشنواره هاي جهاني آرزو دارند كه دراين جشنواره حضور داشته باشند.
    وي، به نقش جشنواره درمخاطب پروري اشاره كرد و اظهار داشت: بايد آثار مربوط به مخاطبان سنين مختلف دراين رويداد طبقه بندي مناسبي شود و مخاطبان نوجوان مورد توجه بيشتري قرارگيرند.
    اين كارگردان بر لزوم شكل گيري دبيرخانه دائمي جشنواره فيلم هاي كودكان و نوجوانان اشاره كرد و يادآور شد: تخصصي كردن بخش هاي مختلف جشنواره نياز به  ثبات مديريت دارد و اين ثبات در سايه شكل گيري دبيرخانه دائمي اين رويداد و استفاده از تجربه هاي گذشته محقق مي شود.
    وي، خواستار توجه بيشتر به مخاطبان داخلي شد و ادامه داد: اين رويداد بايد در مرحله اول بتواند نيازهاي مخاطبان داخل كشور را تأمين كند و در مرحله دوم به مخاطبان جهاني بيانديشد و مطمئنا آثار توليد شده براي مخاطبان ايراني از قابليت تأثير بر مخاطبان جهاني برخوردار خواهند بود.
    اين كارگردان تصريح كرد: جنبه هاي عاطفي و انساني فيلم هاي كودك ايراني، مخاطبان جهاني را تحت تأثير قرار مي دهد و عامل موفقيت فيلم هاي ايراني و شكوفايي فيلمسازان ايراني است.
    وي، جشنواره فيلم هاي «كودكان و نوجوانان» را رويدادي مهم در جهت شناسايي استعدادهاي جوان فيلمسازي كشور و معرفي آن به جشنواره هاي جهاني برشمرد.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com