1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 746  تاريخ مخابره خبر:  ۹/۱۱/۱۳۸۴  نوع : خبر
 کد خبر : 138411090207  ساعت مخابره خبر: ۱۴:۰۴:۰۴
    ۱۳۸۴/۱۱/۰۹                              تاريخ نشر خبر :  
 

انسيه شاه ‌حسيني:

برخي افراد، فيلمسازان را از ساختن فيلم‌هاي جنگي ترسانده ‌اند

برخي افراد كاري كرده‌ اند كه فيلمسازان جنگ از ساختن فيلم‌هاي جنگي مي ‌ترسند و حتي با فيلم‌هايشان جنگ را توجيه مي ‌كنند.

     به گزارش سايت سينمايي سوره، «انسيه شاه ‌حسيني» كارگردان فيلم «شب بخير فرمانده» با بيان اين مطلب در نشست پرسش و پاسخ فيلمش گفت: اين فيلم يكي از خاطرات من از زمان جنگ در عمليات طريق‌القدس است. اتفاقات همه مستند بوده و من تنها بخشي از اين خاطرات را به خاطر قابل باور بودن براي مخاطب نسل امروز تعديل كردم. زيرا در اين سال‌ها درباره جنگ زياد اغراق شده و باعث شده نسل ما از آن دوري كند. من خواستم با اين فيلم خاطرات زنده جنگ را دوباره با ساخت درست به تصوير بكشم.
     وي ادامه داد: من در ساخت «شب بخير فرمانده» سختي‌هاي بسياري كشيدم، ولي به خاطر ديني كه به شهدا داشتم اين سختي‌ها در كار براي من لذتبخش و آسان شده بود.
     شاه ‌حسيني درباره احساسي كه از ساخت اين فيلم در ژانر دفاع مقدس دارد، اظهار داشت: من در ساخت اين فيلم سختي‌هاي بسياري كشيدم. شرايط سخت آب و هوايي در مراحل فيلمبرداري كار را سخت كرده بود، ولي به خاطر ديني كه به شهدا داشتم اين سختي‌ها در كار براي من لذتبخش شده بود. فكر مي ‌كردم با اين سختي‌ها به اين افراد كه جان خود را در اين راه داده بودند نزديك ‌تر مي ‌شدم.
     در ادامه، «سيدسعيد سيدزاده» تهيه ‌كننده فيلم، درباره روند توليد آن گفت: حوزه هنري در طول سال‌هاي اخير سعي مي ‌كند ساخت فيلم‌هاي ارزشي را بر عهده بگيرد و اين كارگردان هم با ساخت اولين فيلم خود «غروب شد بيا» توانست اين اعتماد را در حوزه هنري ايجاد كند تا براي فيلم دوم او سرمايه ‌گذاري شود.
     همچنين، «لادن مستوفي» نيز درباره خشونت بازي خود در «شب بخير فرمانده» گفت: اين خشونت به واسطه كاراكتري كه براي من تعريف شده بود ايجاد شد.
     وي، در ارتباط با تأثير اين نقش روي خودش گفت: هر نقشي در هر فيلمي براي بازيگر تبعاتي دارد. زندگي كردن با آدم‌هايي كه در اين شرايط سخت زندگي كرده بودند و حالا فراموش شده‌ اند براي من حس خوبي ايجاد مي ‌كرد. من در آن زمان نوجوان بودم و شايد فقط تبعات اين جنگ را در زندگي خودم احساس كردم.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com