1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 442  تاريخ مخابره خبر:  ۲/۷/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138507020000  ساعت مخابره خبر: ۱۳:۳۰:۰۵
    ۱۳۸۵/۰۷/۰۲                              تاريخ نشر خبر :  
 

محسن دامادي:

با تكرار و يكنواختي مضامين در سينماي ايران، بر اهميت سينماي پليسي افزوده شده است.

تكرار و يكنواختي فيلم ها و به ويژه تمركز در سيماي اجتماعي و خانوادگي، مسائل عشق و دلدادگي و حضور نفر سوم و نمونه هاي مشابه نشان مي دهد كه ژانرهاي ديگر سينمايي از جمله سينماي پليسي پر اهميت است.

    به گزارش سايت سينمايي سوره به نقل از روابط عمومي دومين جشنواره فيلم پليس محسن دامادي، فيلمنامه نويس با بيان اين مطلب گفت: چگونگي رسيدن به اين نوع سينما را نمي توان در يك يا چند جمله بيان كرد، چراكه اين چگونگي موضوع يك برنامه ريزي كلان است.
    وي در ادامه با اشاره به اين نكته كه پليس در همه نقاط جهان سمبل آرامش و امنيت خاطر است، افزود: اين احساس در فيلم هاي ايراني بايد متناسب با شرايط اجتماعي و فرهنگي ما باشد، اما ابتدا بايد اين نقش را در اجتماع جستجو كنيم و در مرحله بعد براي سينما الگوسازي انجام دهيم.
    اين فيلمنامه نويس در بخش ديگري از صحبت هايش در خصوص راه هاي تعامل و نزديكي ميان سينماگران و پليس گفت: پليس اگر مي خواهد بر اساس حضور خود در فيلم هاي فعلي سينما براي خود جشنواره دست كند، بهره اي نصيبش نمي شود، اما اگر حداقل در يكي دو سال آينده براي خود در سينما سرمايه گذاري كند. در آن صورت جشنواره اي بهتر خواهد داشت.
    وي افزود: به عقيده من اين برنامه ريزي و سرمايه گذاري بايد براي فيلمنامه هايي متفاوت انجام بگيرد.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com