1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 521  تاريخ مخابره خبر:  ۱۱/۱۱/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138511110214  ساعت مخابره خبر: ۱۶:۴۶:۲۹
    ۱۳۸۵/۱۱/۱۱                              تاريخ نشر خبر :  
 

در آستانه‌ جشنواره‌ فيلم فجر؛ سالنهاي سينما خانه تكاني كردند

در آستانه برپايي بيست و پنجمين جشنواره بين‌المللي فيلم فجر، سينماهاي نمايش دهنده فيلم‌هاي جشنواره آخرين مراحل آماده‌سازي را سپري كردند.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، سينماهاي صحرا، فرهنگ، عصر جديد، سپيده، آفريقا، استقلال، آستارا، جمهوري، سروش، فردوسي، فلسطين، اريكه ايرانيان، موزه سينما و مجموعه فرهنگي هنري آسمان ميزبان بزرگترين رويداد سينمايي كشور هستند و خود را آماده تحويل سال سينمايي ايران كرده‌اند.
    سينما استقلال، با تعويض كامل سيستم صوتي و تصويري بنا بر گفته مديرش به جديدترين آپارات در ايران مجهز شده و سيستم صداي آن از دالبي ساراند به دالبي ديجيتال تبديل شده است ضمن آنكه پرده نمايش و روكش صندلي‌هاي اين سالن به طور كامل تعويض شده است.
    سينما فردوسي كه در اختيار اتحاديه تهيه‌كنندگن خواهد بود اخيرا بازسازي كاملش به پايان رسيده و قرار است با اين رويداد سينمايي بازگشايي شود. نصب سيستم فروش مكانيزه بليط، اصطلاح گيشه، ساخت بوفه جديد و مدرن، تعويض پله‌هاي ورودي و بازسازي سالن‌هاي انتظار از جمله كارهايي است كه در اين سالن انجام شده است.
    سينما صحرا كه در سالهاي گذشته ميزبان اهالي رسانه‌ها بود در اين دوره جشنواره در اختيار خانه سينما قرار گرفته و با بهره‌گيري از تعطيلات روزهاي گذشته سرويس‌هاي بهداشتي‌اش را به طور كامل تغيير داده و سيستم صدا و تصوير را هم بازسازي كرده است. سينما سروش كليه تجهيزات آپارات‌خانه را از نظر لامپ تصوير، آينه و لامپ صدا تعويض كرده و صندلي‌ها را هم روكش مخمل كشيده و به انتظار تحويل پرده نمايش هستند تا آن را نيز تعويض كنند.
    سينما جمهوري هم مانند سينما فردوسي بازسازي‌اش به پايان رسيده و با نمايش فيلمهاي جشنواره فعاليت مجددش را آغاز مي‌كند . اين سينما مجهز به دو سالن شده و ضمن نصب صداي دالبي در سالن 1، سردر سينما نيز فلكسي شده است. تعويض صندلي‌ها، رنگ‌آميزي كامل سينما، نصب پرده نمايش و بازسازي راهروها از ديگر اقدامات انجام شده در اين سينما است.
    سينما آستارا كه قرار است بعد از جشنواره به سه سالن تبديل شود تنها به تعويض صندلي‌ها اكتفا كرده است. سينما سپيده هم بازسازي كلي‌اش را در سال گذشته انجام داده وتنها سيستم‌هاي برق را مورد بازبيني قرار داده است.
    سينما آفريقا هم از سال گذشته تجهيز شده است و بنا بر ادعاي مديرش جديدترين آپارات موجود در دنيا در اين سينما نصب شده كه بهترين تصوير را در بين سينماهاي ايران داراست. به گفته مدير اين سالن، اين سينما قرار است بعد از جشنواره تبديل به 3 سالن شود.
    سينما عصر جديد صندلي‌هايش به طور كامل تعويض شده و سه سالن آن آماده نمايش فيلم‌هاي جشنواره است.
    در سينما فرهنگ هم با توجه به اينكه به صورت ماهانه همه قسمت‌ها بازبيني وسرويس مي‌شود مثل دوره قبل جشنواره هيچ كار خاصي صورت نگرفته است.
    و سرانجام سينما فلسطين كه امسال ميزبان اهالي رسانه‌ها است، به گفته‌ي مديرش آپارت‌اش سرويس شده و با توجه به برپايي جشنواره‌هاي متعدد در اين سينما، از قبل آماده بوده و كار خاصي در آن انجام نشده است.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com