افسانه منادي:
تلاش كرديم فيلم باورپذير باشد
اين كارگردان گفت هنگام نگارش فيلمنامه احساس ميكردم براي جلوگيري از افتادن داستان بايد دنبال اتفاقهايي باشم كه از لختي داستان جلوگيري كند. ايده بريدن ترمز هم از همين جا ناشي ميشود يعني احساس كردم در قصه جا باز كرده، البته براي اجرا خيلي نگران بودم ولي خوشبختانه با كمك دوستان و تدوين خوب آقاي ياور تورنگ، تدوينگر مشكل رفع شد.
به گزارش سايت سينمايي سوره، منادي دليل همكاري با آقاي تورنگ را سابقه و تجربه همكاري گذشتهشان معرفي كرد و گفت: فكر ميكنم بعد از 4 بار همكاري حرف همديگر را خوب ميفهميم. وي اضافه كرد: نوع قصه من، قصه جادهاي است، يك جور نگاه به زندگي و در اين جاده هر چه بيشتر پيش ميرويم به مرگ پدر نزديكتر ميشويم. منادي در پاسخ به خبرنگاران مبني بر تأثير گرفتن از فيلم مادر به كارگرداني علي حاتمي گفت: نميگويم بيتأثير بوده، من اين فيلم را خيلي دوست دارم و مطمئناً در پس ذهنم بوده اما نه آنكه از آن الگوبرداري كرده باشم وي ادامه داد: ما تلاش كرديم كه فيلم باورپذيري ارائه دهيم اگر اين اتفاق نيفتاده، لابد ما نتوانستهايم موفق عمل كنيم. اين كارگردان در ضمن از نوشتن نقش از همان ابتدا براي خانم گودرزي خبر دادند و افزودند: من هنگام نوشتن فقط به خانم گودرزي فكر ميكردم و خوشحالم كه انتخاب اولم نقش را پذيرفت. نادر مقدس تهيه كننده فيلم پايان راه گفت: فيلمنامه مشترك من و خانم منادي بود و فكر ميكنم نتيجه كار خوب بوده. ياور تورنگ، تدوينگر فيلم اضافه كرد: به اعتقاد من فيلمنامه با دو بار نگارش ميشود يك بار هنگام نگارش اوليه و يك بار هنگام تدوين. بعد از فيلمبرداري من در كنار خانم منادي فيلم را تدوين كردم و سعي كردم كار به تصور كارگردان نزديك باشد. فاطمه گودرزي بازيگر، دليل پذيرفتن فيلمنامه را اينطور تعريف كرد: فيلمنامه پايان راه خود زندگي است و سرشار از آن. اتفاقهايي درون آن ممكن است براي هر كسي بيفتد. منادي در پاسخ به خبرنگاران در رابطه با رفتن فيلم به جشنوارههاي خارجي گفت: فيلم خودش بايد راهش را باز كند، من رقيب كسي نيستم، كسي هم رقيب من نيست. انتهای پیام /