1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 782  تاريخ مخابره خبر:  ۳/۷/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138607030217  ساعت مخابره خبر: ۱۴:۴۷:۳۹
    ۱۳۸۶/۰۷/۰۳                              تاريخ نشر خبر :  
 

«خدا نزديک است»، «رفيق بد» و «اقليما» در سينما استقلال

فيلم‌هاي سينمايي «خدا نزديک است»، «رفيق بد» و «اقليما» پس از پايان اکران فيلم «قصه دل‌ها» به ترتيب در گروه سينما استقلال به نمايش درمي‌آيند.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، فيلم سينمايي «خدا نزديک است» نخستين ساخته سينمايي علي وزيريان قرار است به عنوان برنامه ويژه عيد فطر در گروه سينما استقلال اکران شود. البته به گفته کارگردان اين فيلم در گروه اکران نخواهد شد و فقط چهار سينماي استقلال، مرکزي، سپيده و شاهد اقدام به نمايش آن خواهند کرد.
    فيلم قصه پسري است به نام رضا که در نگاه اهالي شهر شيرين عقل اما در باطن جواني مهربان و عاقل است. در نزديکي محل زندگي رضا روستايي کوچک هست که اهالي براي رفتن به آنجا مجبورند با موتورهاي مسافرکش و از راه جنگلي عبور کنند. ليلا معلم جديد روستا از راه مي رسد و ... بابک حميديان، الناز شاکردوست، مينا جعفرزاده، سعيد نيکپور و ... بازيگران اصلي "خدا نزديک است" هستند. اين فيلم از توليدات حوزه هنري و جواد نوروزبيگي تهيه کننده آن است.
    پس از پايان اکران "خدا نزديک است"، فيلم سينمايي "رفيق بد" اولين ساخته عباس احمدي مطلق روانه اکران در گروه سينما استقلال مي شود. به گفته حميد مدرسي تهيه کننده فيلم، "رفيق بد" از نهم آبان ماه اکران خود را آغاز مي کند. اين فيلم از محصولات صحرا فيلم است که در آن زوج سينمايي ايرج طهماسب و حميد جبلي نقش‌هاي اصلي را بر عهده دارند.
    هما روستا، ژاله صامتي، ريما رامين فر، مهدي باطني و ... ديگر بازيگران اين فيلم هستند. احمدي مطلق نخستين فيلم خود را بر اساس فيلمنامه طهماسب جلو دوربين برده و در خلاصه داستان آن آمده است: "رفيق بد" داستان رفاقتي ديرينه است. پول مي تواند يکي از عوامل جدايي دوستان از يکديگر باشد، اما خاطرات مشترک مي تواند تمام بدي ها را کنار بزند.
    با پايان يافتن اکران "رفيق بد"، فيلم سينمايي "اقليما" ساخته محمدمهدي عسگرپور در اين گروه سينمايي روي پرده مي رود. اين فيلم که در ژانر وحشت توليد شده از وجود بازيگراني چون حسين ياري، پانته آ بهرام، احمد مهرانفر و شاهرخ فروتنيان بهره برده است. شرکت فيلميران پخش "اقليما" را بر عهده دارد.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com