1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 399  تاريخ مخابره خبر:  ۲۷/۹/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138609270202  ساعت مخابره خبر: ۱۲:۲۵:۱۰
    ۱۳۸۶/۰۹/۲۷                              تاريخ نشر خبر :  
 

حبيب ايل بيگي:

احتمال تمديد مهلت ارائه فيلم‌ها به دبيرخانه جشنواره بيست‌وششم

با توجه به اينكه تنها 3 روز به پايان مهلت ارسال آثار سينمايي به جشنواره فيلم فجر باقي مانده، احتمال دارد كه اين مهلت افزايش يابد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره به نقل از فارس، رئيس روابط عمومي بنياد سينمايي فارابي در مورد روند ارسال آثار سينمايي به دبيرخانه جشنواره فيلم فجر گفت: طبق روند سال‌هاي گذشته، دبيرخانه منتظر است تا پس از رسيدن اكثر آثار سينمايي و مشخص شدن هيئت انتخاب، اين هيئت انتخاب آثار شركت كننده در جشنواره را آغاز كند. دبيرخانه هم مايل است در مورد آثاري كه احتمال رسيدن آنها به جشنواره بيست و ششم فيلم فجر وجود دارد تا حدامكان صبر كند تا در ادامه هيئت انتخاب امكان ديدن تمام آثار را داشته باشند.
    وي افزود: ما از كساني كه در موعد مقرر ثبت نام كرده‌اند به علت توجه آنها به مقررات ممنونيم، اما سعي مي‌كنيم شرايط مناسبي فراهم شود تا اكثر كساني كه مي‌توانند فيلم‌هاي خود را به دبيرخانه جشنواره معرفي كنند.
    ايل‌بيگي در مورد اهميت به موقع رسيدن آثار سينمايي به دبيرخانه جشنواره فيلم فجر گفت: معمولا هيئت انتخاب از روي كپي اوليه آثار سينمايي به ارزيابي‌ فيلم‌ها مي‌پردازند و تهيه كنندگان پس از انتخاب شدن آثار براي تهيه كپي مجدد از فيلم به لابراتورها مي‌روند. وقتي كه ديدن آثار توسط هيئت انتخاب دير آغاز شود، طبيعتا ترافيك كاري لابراتورها و استوديوها هم بسيار بالا مي‌رود و ما مي‌خواهيم كه اين اتفاق نيفتد اگرچه رساندن آثار سينمايي به جشنواره در آخرين لحظه هم به نوعي «نمك جشنواره» محسوب مي‌شود.
    برپايه اين خبر، دبيرخانه بيست و ششمين جشنواره بين المللي فيلم فجر پس از انتشار فراخوان اين رويداد اعلام كرد كه سي‌ام آذر ماه آخرين مهلت تحويل برگه هاي درخواست شركت در جشنواره است.
    مقررات جشنواره بيست و ششم براي دفاتر توليد فيلم، نهادها ، سازمان هاي دولتي و تهيه كنندگان بخش خصوصي ارسال شده و ساير متقاضيان مي‌توانند جهت دريافت اين برگه‌ها به دبيرخانه يا روابط عمومي و يا سايت رسمي جشنواره به آدرس www.fajrfestival.ir مراجعه كنند.
    فيلمسازان و تهيه كنندگان متقاضي مي بايست برگه هاي درخواست شركت در جشنواره را تكميل و همراه با نسخه اوليه فيلم ، عكس، پوستر و بروشور حداكثر تا پايان روز سي‌ام آذر ماه به دبيرخانه جشنواره تحويل نمايند.
    همچنين سال گذشته مهلت دريافت آثار توسط دبيرخانه جشنواره تا 20 آذرماه اعلام شده بود ولي اين مهلت تا پايان آذرماه تمديد شد. به همين خاطر به نظر مي‌رسد كه امسال نيز اين مهلت توسط دبيرخانه جشنواره به تهيه كنندگان داده شود.
    بنا بر اين گزارش، امسال نيز تعداد زيادي از صاحبان فيلم‌ها، كار ارائه فرم شركت در جشنواره را به دقايق پاياني اين مهلت موكول كرده‌اند!
    بيست و ششمين جشنواره بين المللي فيلم فجر در دو بخش سينماي ايران و سينماي جهان از 12 تا 22 بهمن ماه سال جاري در تهران برگزار مي‌شود.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com