1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 558  تاريخ مخابره خبر:  ۱۸/۶/۱۳۸۷  نوع : خبر
 کد خبر : 138706180103  ساعت مخابره خبر: ۱۲:۲۸:۰۰
    ۱۳۸۷/۰۶/۱۸                              تاريخ نشر خبر :  
 

در واكنش به استعفاي «تهمينه ميلاني»:

هرگونه استعفا مي‌بايست با هماهنگي كانون كارگردانان انجام مي‌پذيرفت

در نامه شوراي مركزي كانون كارگردانان در واكنش به كناره‌گيري برخي اعضاي اين كانون از داوري جشن سينماي ايران آمده است: هرگونه استعفا و كناره‌گيري مي‌بايست با هماهنگي و اطلاع‌ كانون كارگردانان انجام مي‌شد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره به نقل از روابط عمومي كانون كارگردانان، شوراي مركزي كانون كارگردانان سينماي ايران طي نمابري پيرامون انصراف برخي از اعضاي داوري جشن سينماي ايران آورده است: كانون كارگردانان همواره اساس مذاكره و گفت‌وگوي درون‌صنفي را به جاي جنجال‌هاي مطبوعاتي و حاشيه‌سازي‌هاي خارج از روال حرفه‌اي، به عنوان راه حل راهبردي جهت به سرانجام رسانيدن مقاصد صنفي و دفاع از حقوق همكاران، سرلوحه‌ كار خويش قرار داده است.
    در اين نامه به استعفاي يكي از اعضاي كانون كارگردانان از داوري جشن دوازدهم سينماي ايران اشاره شده و آمده است: روز گذشته متن استعفاي يكي از داوران منتخب كانون كارگردانان در دوازدهمين جشن سينماي ايران در جرايد انتشار يافت كه موجب تعجب اين كانون واقع شد.
    در نامه شوراي مركزي كانون كارگردانان مي‌خوانيم: بديهي است انتخاب داور مذكور توسط شوراي مركزي كانون كارگردانان انجام پذيرفته و ايشان به دعوت اين كانون در جلسات داوري حضور مي‌يافتند. لذا خروج ايشان از جمع داوران و يا هر گونه استعفا و كناره‌گيري مي‌بايست با هماهنگي و اطلاع‌ كانون كارگردانان انجام مي‌پذيرفته كه متاسفانه متن اين استعفا به جاي دفتر كانون سر از جرايد در مي‌آورد.
    در ادامه اين نمابر آورده شده است: طي روزهاي گذشته با رايزني‌هاي هيأت مديره‌ خانه‌سينما و كانون كارگردانان با مسؤولان سينمايي، شماري از فيلم‌هاي همكاران‌مان كه با مشكلات نمايشي مواجه بود به داوري گذاشته شد و اميد مي‌رفت تا مشكلات فيلم‌هاي باقيمانده حل شود كه متأسفانه به دليل جنجال‌ها و هياهوي پيش آمده و تك روي، نمايش و داوري آن فيلم‌ها نيز به مخاطره افتاد.
    در انتها با بيان اين مطلب كه از كارگردانان مذكور انتظار مي‌رفت تا در شرايط خطير كنوني آب به آسياب كساني كه كليت سينماي ايران را بر نمي‌تابند نريزند، آمده است: كار گروهي ظرفيت حرفه‌اي طلب مي‌كند. اميدواريم فيلم‌هاي ديگري نيز كه دچار مشكل عدم نمايش هستند، در جشن سينماي ايران به داوري درآيند.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com